Klachtenprocedure

Uw klacht zien wij als een kans om onze dienstverlening te verbeteren

Over de klachtenprocedure van e-makelaar

Mogelijk heeft u een klacht over e-makelaar. Dat vinden wij vervelend en we willen deze dan ook graag verhelpen. De kwaliteit van onze dienstverlening is voor ons erg belangrijk. We willen dat u tevreden bent over onze dienstverlening, communicatie en service. Daarom doen we er alles aan om uw klacht naar tevredenheid af te handelen.

Het indienen van een klacht

Wanneer u een opmerking heeft over de dienstverlening van e-makelaar kunt u ons altijd bellen, mailen of schrijven via onderstaande contactgegevens. Indien u formeel een klacht wilt indienen dan vragen wij u deze per mail of post te versturen.

e-makelaar BV

t.a.v. Klantenservice
Postbus 2030
1000 CA Amsterdam
T. 088 235 0123
E. [email protected]

De klachtafhandeling

We zorgen voor een snelle afhandeling van een klacht. Binnen 14 dagen ontvangt u een reactie. We behandelen uw klacht als volgt:

  1. We onderzoeken de oorzaak van de klacht. 
  2. We nemen contact met u op om samen tot een oplossing te komen. 
  3. We komen de gemaakte afspraken na. 
  4. We kijken hoe we onze dienstverlening kunnen aanpassen om uw klacht in de toekomst te voorkomen.