Klachtenprocedure
Uw klacht zien wij als een kans om onze dienstverlening te verbeteren
Over de klachtenprocedure van e-makelaar
Mogelijk heeft u een klacht over e-makelaar. Dat vinden wij vervelend en we willen deze dan ook graag verhelpen. De kwaliteit van onze dienstverlening is voor ons erg belangrijk. We willen dat u tevreden bent over onze dienstverlening, communicatie en service. Daarom doen we er alles aan om uw klacht naar tevredenheid af te handelen.
Het indienen van een klacht
Wanneer u een opmerking heeft over de dienstverlening van e-makelaar kunt u ons altijd bellen, mailen of schrijven via onderstaande contactgegevens. Indien u formeel een klacht wilt indienen dan vragen wij u deze per mail of post te versturen.
e-makelaar BV
t.a.v. Klantenservice
Postbus 2030
1000 CA Amsterdam
T. 088 235 0123
E. [email protected]
De klachtafhandeling
We zorgen voor een snelle afhandeling van een klacht. Binnen 14 dagen ontvangt u een reactie. We behandelen uw klacht als volgt:
- We onderzoeken de oorzaak van de klacht.
- We nemen contact met u op om samen tot een oplossing te komen.
- We komen de gemaakte afspraken na.
- We kijken hoe we onze dienstverlening kunnen aanpassen om uw klacht in de toekomst te voorkomen.